APA (7th ed.) Citation

Kiss Melani Zsuzsanna & Dr. Andok Mónika. (2024). A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Kiss Melani Zsuzsanna and Dr. Andok Mónika. A Médiában Szereplő Személyek Hitelességének a Megítélése Különböző Generációk által, XIXO Zéró Kóla Aszpartám Mentes Reklámkampányát Alapul Véve. 2024.

MLA (8th ed.) Citation

Kiss Melani Zsuzsanna and Dr. Andok Mónika. A Médiában Szereplő Személyek Hitelességének a Megítélése Különböző Generációk által, XIXO Zéró Kóla Aszpartám Mentes Reklámkampányát Alapul Véve. 2024.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.