A tanulószoba szervezése, gamifikációs értékelés és motiválás a tanórán kívüli tanulási tevékenység során
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2022-06-22
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17319 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dipl17319 | ||
| 005 | 20240430092606.0 | ||
| 008 | 240202s2022 hu om 0|| hun d | ||
| 040 | |a PPKE Diplomamunka Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hun | ||
| 100 | 2 | |a Rémai-Kovácsné Kecskés Lilla | |
| 245 | 1 | 2 | |a A tanulószoba szervezése, gamifikációs értékelés és motiválás a tanórán kívüli tanulási tevékenység során |h [elektronikus dokumentum] / |c Rémai-Kovácsné Kecskés Lilla |
| 260 | |c 2022-06-22 | ||
| 700 | 0 | 1 | |a Kamp Alfréd |e ths |
| 856 | 4 | 0 | |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/17319/1/647626280.pdf |z Dokumentum-elérés |