A public relations az intepretatív szervezetkutatás tükrében Alcím A Magyar Telekom vállalati kommunikációjának elemzése /
Main Author: | Fűzéri Fruzsina |
---|---|
Other Authors: | Páprádiné Szilczl Dóra |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2021-06-22
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/16989 |
Similar Items
-
'Megosztott' alapjogok Alcím Gyermekek jogai a digitális környezet új kihívásaival szemben /
by: Kis Kelemen Dalma
Published: (2021) -
Limitations on the free movement of persons on grounds of public health within the EU and the related law in Hungary
by: Tomka Zsuzsanna
Published: (2016) -
Politikai polarizáció a helyi önkormányzatokban (alcím Pesterzsébet Önkormányzat képviselő-testületének polarizációja) /
by: Muntean Krisztián
Published: (2021) -
A kártérítési felelősség kiszámíthatóbbá tétele - alcím avagy felelős szerződéskötés prevenciós fókusszal /
by: Balogh Renáta Dorottya
Published: (2022) -
Szabadcsapat a 20. század elején alcím Maderspach Viktor és a Rongyos Gárda /
by: Kovács Zsolt
Published: (2018)