A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban
Szerző: | Tóth Nóra Timea |
---|---|
További közreműködők: | Nemes László (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2016-10-12
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/15370 |
Hasonló tételek
-
Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó
Szerző: Szakál Györgyi
Megjelent: (2001) -
A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
Szerző: Parádi Judit
Megjelent: (2016) -
A politikai kommunikáció 1990-től. Az országgyűlési választási kampányok elemzése Magyarországon 1990-től.
Szerző: Vass Klaudia
Megjelent: (2016) -
A magyar sajtó viharos időszaka 1945-1990
Szerző: Mátyus Kristóf
Megjelent: (2008) -
Négy választás Magyarországon. Az 1990-es, 1994-es, 1998-as, és 2002-es országgyűlési választások összehasonlító elemzése.
Szerző: Szabó Gábor
Megjelent: (2005)