Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon
Main Author: | Bécs Eszter Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Mertz Gábor |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2016-11-16
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14533 |
Similar Items
-
Az étrend-kiegészítők reklámjogi kérdései – különös tekintettel a hatósági gyakorlatra
by: Tenyér Barbara Nóra
Published: (2022) -
Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában
by: Koppándi Bettina
Published: (2022) -
A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban?
by: Szili Regina Renáta
Published: (2023) -
A magyarországi őslényparkok online PR kommunikációja
by: Antal Dorina
Published: (2022) -
A PR és a marketing szerepe a Lovebox online társkereső újrapozicionálásában
by: Bujtár Johanna Bianka
Published: (2016)