A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
Main Author: | Parádi Judit |
---|---|
Other Authors: | Ujvári Hedvig |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2016-04-12
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14175 |
Similar Items
-
Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó
by: Szakál Györgyi
Published: (2001) -
A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban
by: Tóth Nóra Timea
Published: (2016) -
Nagy Imre újratemetésének visszhangja a német és angol nyelvű nyugati nyomtatott sajtóban
by: Kabai Edina
Published: (2018) -
Az első 3D nyomtatott lőfegyverrel kapcsolatban felmerült alkotmányjogi kérdések az Amerikai Egyesült Államokban
by: Pardy Balázs
Published: (2018) -
Személyiségi jogok a digitális világban
by: Fuchs Melitta
Published: (2021)