A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására
Main Author: | Halmos Attila |
---|---|
Other Authors: | Páprádiné Szilczl Dóra |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2016-09-29
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/13709 |
Similar Items
-
A slágerré válás útja a magyar könnyűzenei rádiózásban
by: Koloszár Katinka Rozália
Published: (2021) -
A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
by: Sturbán László
Published: (2018) -
"Botrányt, botrányt akarunk!"-Punkok a Kádár-korszak könnyűzenei politikájában
by: Tóth Bence
Published: (2018) -
Digitalizáció és adóhatóság
by: Varga Erzsébet
Published: (2020) -
Az Európai Unió bevándorláspolitikája és változásai a 2015-ös, valamint a 2021-es migrációs hullámok hatására
by: Fodor Dóra
Published: (2022)